21
Leave a Reply

avatar
21 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
0 Comment authors
RavenwolfShelby Tullerhi im a mustachehavikCoco Wong Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Nathan Noel Pukalovi?
Guest
Nathan Noel Pukalovi?

This fails are no way!!!

Matthew Snell
Guest
Matthew Snell

last guy was hilarious ??

Nikhil Ramessur
Guest
Nikhil Ramessur

lol the last one

Gurkanwal Puri
Guest
Gurkanwal Puri

Really Fucking Dick heads as last motorcyclist said

Danish Hakim
Guest
Danish Hakim

wot a silly dick.

Coco Wong
Guest
Coco Wong

That little girl at the beggining is a total stupid idiot. Like infront of a ambulance? Running through a busy main road without looking both ways? Damn she is a dumb idiot. And dont say 'Shes just a kid calm down' i will not calm down cuz she looks probably in grade 4 or up and grade fours arent that dumb

havik
Guest
havik

WHAT A SILLY DICK

hi im a mustache
Guest
hi im a mustache

thant intro holly fuck

Shelby Tuller
Guest
Shelby Tuller

3:14 : you shall not pass!!

lewis murphy
Guest
lewis murphy

0:51 best crawl ever

DrHellHippo 850
Guest
DrHellHippo 850

3:09 rip that kid's knees

Jake Pope
Guest
Jake Pope

Last clip was filmed in Camberwell Green, South London!

geroge lumcas
Guest
geroge lumcas

Backfleep

Cancer Zone
Guest
Cancer Zone

Half of these arent close calls fuckboy

alfie mottershead
Guest
alfie mottershead

don't those people know throwing random crap at an alligator or crocodile will piss it off even more?

Daisy_May 295
Guest
Daisy_May 295

00:5 at least it was an ambulance? like if ur watching in 2017

David B
Guest
David B

save your time and FF to the 3:20 mark and get ready to LAUGH! the motorcyclist's responses are absolutely the best.

Hayden
Guest
Hayden

God people are so.. nvm but that mom and her kid.. the kid jumped out of the way!

Ellahorselovercooney
Guest
Ellahorselovercooney

I nearly died when I thought the horse was gonna be hit.

KyleYT
Guest
KyleYT

make a date fails

Ravenwolf
Guest
Ravenwolf

Who the fuck is just going to run infront of an ambulance truck?